Mięśnie zaangażowane:

- m. stożka rotatorów

- m. czworoboczny


Pozycja wyjściowa:
1) Stojąc swobodnie, unieś hantle, ramiona uniesione na wysokość barków, zgięte w łokciach, tak aby przedramiona były skierowane w górę.
2) Zadbaj o poprawną krzywiznę kręgosłupa, wzrok skierowany w przód, łopatki złączone.


Ruch:
1) Nie zmieniając pozycji łokci, zacznij powoli, opuszczać hantle w dół. Opuszczanie hantli wykonuj poprzez obrót w stawie ramiennym. Wykonaj obrót do momentu, gdy hantle znajdą się nieznacznie niżej niż barki.
2) Opuszczanie wykonuj przez 3 sekundy.
3) Powolnym lecz zdecydowanym i kontrolowanym ruchem unieś hantle do pozycji wyjściowej. Pilnuj, aby łokcie nie zmieniły swojej pozycji wyjściowej.


Wskazówki:
1) Ćwiczenie wymaga precyzji technicznej oraz odpowiedniej ilości powtórzeń. Nigdy nie przekładaj ciężaru nad poprawność techniczną.
2) Przez cały ruch postaraj się utrzymać złączone łopatki.
3) Nie unoś barków ku górze.
4) Nie wypychaj bioder w przód.
5) Nadgarstki mają stanowić jedną linię z przedramionami przez cały czas ćwiczenia.
6) Zbyt szybkie wykonanie ćwiczenia jest błędem technicznym.


REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!