Mięśnie zaangażowane w ruch:
- m. naramienny tylny
- m. podgrzebieniowy
- m. obły mniejszy
- m. czworoboczny


Pozycja wyjściowa:
1) Stań na wprost wyciągu.
2) Stopy ustaw w lekkim rozkroku, plecy proste.
3) Złap oburącz za grubą linę do ćwiczeń, tak aby kciuki wskazywały kierunek na wprost.
4) Unieś ramiona przed siebie, łokcie są skierowane na zewnątrz.
5) Utrzymuj brzuch w stałym napięciu.


Ruch:
1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, wykonaj wdech, a następnie ściśnij łopatki mocno ze sobą oraz opuść je w dół.
2) Następnie wykonaj przyciągnięcie liny w kierunku twarzy, kierując łokcie na boki; pilnuj, aby barki nie unosiły się w górę.
3) Kontynuuj ruch, dopóki łokcie nie przekroczą linii barków, a środek liny będzie znajdować się przy twarzy.
4) Powracaj do pozycji wyjściowej, w której ramiona są wyciągnięte do przodu.


Wskazówki:
1) Pamiętaj, aby zawsze ustawić łopatki w prawidłowej pozycji.
2) Podczas ruchu nie odchylaj ciała w tył.
3) Trzymaj ramiona poziomo, prostopadle do tułowia, a równolegle do podłogi w całym ruchu.
4) Bądź skoncentrowany.
5) Dobierz ciężar tak, aby wykonywać ćwiczenie ze w 100% poprawną techniką.
6) Nie śpiesz się podczas wykonywania tego ćwiczenia, zbyt szybkie wykonanie jest błędem technicznym.


REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!
Komentarze(2)
    • Kamil-1337568
      14 maj 2017

      Jaki stosować ciężar w tym ćwiczeniu na początek?

      • Maksym Riznyk
        18 maj 2017

        Tak aby wykonać założoną ilość powtórzeń :)